SISTEM DE SOFTWARE PENTRU MANAGEMENTUL ȘI STOCAREA CHEILOR

Software-ul sistemului de management și stocare a cheilor IQ este atrăgător și ușor de folosit. Utilizatorul va avea acces prin intermediul interfeței tactile grafice pentru a ridica și returna cheile în sistemul de management al cheilor. Dezvoltarea eficientă și ergonomică a software-ului de management al cheilor permite utilizarea ușoară și rapidă și în același timp rămâne înțeleasă pentru operațiile sistemului de management al cheilor, chiar și pentru utilizatorii obișnuiți.

Un număr de opțiuni unice de configurare personalizată asigură că dulapurile de management al cheilor îndeplinesc cerințele speciale și unice ale aplicației și așteptările ridicate. Pe ecranul grafic vizibil, sistemul de management al cheilor este ușor și transparent de utilizat.

Toate serviciile sistemului de management al cheilor sunt accesibile și pot fi configurate pe interfața grafică a software-ului de management al cheilor IQ, dar pentru administratorii sistemului monitorizarea la distanță poate fi de asemenea posibilă prin intermediul interfeței bazate pe web.

Funcțiile utilizatorului ale Sistemului de Management al Cheilor și Sistemului de Stocare Identificarea utilizatorului trebuie să fie realizată pentru a avea acces la chei. „Codul de acces”, și cu card RFID, și/sau cu cititor de amprente pot fi utilizate pentru identificare. După autentificarea reușită, numele utilizatorului va apărea pe ecranul tactil grafic al sistemului de management al cheilor și cheile disponibile vor apărea pe afișaj. Cheile dorite pot fi selectate atingându-le pe ecran. Acele chei pentru care avem acces, dar care nu se află în dulap, vor apărea pe ecran în negru. Atunci când dorim să alegem o cheie deja ridicată, aceasta va apărea în partea de jos a ecranului cu informații despre cine a ridicat-o și când, informații suplimentare pot fi de asemenea afișate atunci când este necesar, de exemplu detaliile de contact ale persoanei care a scos cheia sau cheile ultima dată din sistemul de urmărire a cheilor.

Informațiile administratorului ale Sistemului de Management al Cheilor și Sistemului de Stocare După autentificarea reușită, administratorii pot vedea butonul „Meniu” lângă ceas, acesta va deveni activ, iar atingându-l bara de butoane poate fi apelată, care conține funcții. Funcția dorită poate fi aleasă atingându-le, iar navigarea poate fi făcută în meniul sistemului de management al cheilor.

Filtrarea jurnalului poate fi realizată completând caseta „Filtru”. Atingeți ecranul și introduceți informațiile necesare sau o parte din acestea, apoi apăsați butonul Enter. În caseta de filtru, se pot seta și numele evenimentului, numele utilizatorului, numele cheii și descrierea evenimentului. Atunci când căutăm o dată, trebuie introdusă data dorită, iar evenimentele din acea zi vor apărea în jurnal. Atingând săgețile mici, se pot selecta paginile. 200 de evenimente pot fi găsite pe o singură pagină. Se pot găsi 10 000 de evenimente pe ecran și încă 20 000 de evenimente în memoria de backup. Când suntem pe prima pagină, jurnalul va fi actualizat automat.

Coloanele listei de jurnal conțin următoarele informații în sistemul de management al cheilor:

Numărul serial Denumirea și data evenimentelor Numărul locului cheii, care este conectat la eveniment Denumirea cheii, care este în legătură cu evenimentul Numele persoanei care a creat evenimentul Descrierea ulterioară a evenimentului Declarația „Raport” arată starea curentă a cheilor și poate fi vizualizată în lista „Raport”. Mai multe detalii ale listei pot fi văzute folosind „scroll-ul”. Fiecare mișcare a cheii va fi înregistrată.

Lista conține următoarele informații:

Numele cheii Starea curentă a cheii Timpul ultimei modificări a stării Numele persoanei care a folosit cheia ultima dată Detaliile personale ale utilizatorului și ale titularului cheii, precum și codurile lor de acces și cheile atribuite ID-urilor, pot fi setate și întreținute în meniul „Proprietari”. Numele persoanelor înregistrate apar pe suprafață sub formă de casetă. Pentru a selecta o persoană, atingeți caseta care conține numele său. Cadru exterior al câmpului persoanei selectate devine galben. Pentru a filtra persoanele, apăsați câmpul text „Filtru” și tastați informațiile pe ecranul de intrare care apare, conform cărora doriți să căutați după utilizatori, apoi apăsați butonul „OK”. După filtrare, în listă vor rămâne doar acei utilizatori a căror date personale conțin informații solicitate. Pentru a dezactiva filtrarea, apăsați din nou caseta text și ștergeți caracterele introduse. Dacă doriți să găsiți proprietarul unui card, arătați cardul cititorului. Dacă sistemul poate identifica proprietarul după citirea cardului, acesta va fi selectat automat în listă. Dacă citirea cardului este efectuată de o listă filtrată și persoana nu poate fi găsită în listă, atunci sistemul vă anunță să dezactivați filtrarea și să încercați din nou căutarea.

Atunci când plasăm cablul dulapului de chei în sursa de alimentare, Sistemul de Management al Cheilor pornește. CPU-ul și electronica locului cheii vor fi pregătite pentru utilizare. După pornire, pe ecranul tactil grafic apare suprafața de autentificare, iar sistemul de management al cheilor și sistemul de stocare inteligent sunt pregătite pentru utilizare.

Scroll to Top
Solicitare de oferta (pagina_produs)
Solicitare de oferta